O nas
Ola Puławska – Koordynatorka Przedszkola i Żłobka
mama Adasia, Zuzi i Werci
– inicjatorka i twórczyni Przedszkola GALILEO
– Pracowałam w przedszkolu publicznym i prywatnym. Poznałam ich plusy i minusy. Teraz, gdy sama zostałam mamą, postanowiłam zrealizować swoje marzenie o własnym przedszkolu – nowoczesnym, otwartym na potrzeby dzieci i rodziców. Oferującym ciekawe, inspirujące zajęcia – bo pierwsze lata życia dziecka są najważniejsze, zarówno jeśli chodzi o rozwój intelektualny, jak i emocjonalny. Wykorzystajmy ten czas jak najlepiej. Zapraszam serdecznie do GALILEO!
NASZ ZESPÓŁ
Maciek – Dyrektor
– Studia: Pedagogika Montessori – Edukacja Elementarna oraz zarządzanie i marketing, finanse i rachunkowość,
– kurs trenerski,
– szkolenie z metody „Porozumienie bez przemocy”.
MACIEK O SOBIE:
Lubię wspierać innych w rozwoju i w poszukiwaniu w sobie mocnych stron.
W wolnym czasie lubię grać na gitarze, jeździć rowerem, spędzać czas z rodziną i gotować.
Agnieszka – wychowawczyni grupy Pszczółki (przedszkole)
Wykształcenie i kursy:
– Studia: wychowanie przedszkolne z edukacją wczesnoszkolną,
– kurs wychowawcy wypoczynku,
– kurs doskonalący Pedagogiki Marii Montessori w zakresie wychowania małego dziecka (0-3 r. ż.)
– szkolenie i warsztaty w zakresie budowania w szkole systemu współpracy pomiędzy nauczycielami, rodzicami i uczniami – „Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły”,
– warsztaty „Montessori w żłobku”,
– szkolenie z metody „Porozumienie bez przemocy”.
CIOCIA AGNIESZKA O SOBIE:
Pracuję z dziećmi, ponieważ od dzieciństwa marzyłam o pracy nauczyciela. Często z rówieśnikami bawiłam się w szkołę. Robiłam własne dzienniki oraz przygotowywałam i sprawdzałam sprawdziany.
Uważam się za osobę optymistyczną, uśmiechniętą i zawsze gotową do wyzwań, które często stawiają nam dzieci. Jestem osobą pracowitą i dokładną, jeśli coś robię staram się to robić do końca i jak najlepiej. Praca z dziećmi wymaga dużej cierpliwości, a przede wszystkim wiary w dzieci. My nauczyciele podobnie jak rodzice stanowimy wzór dla dzieci. W nas także dzieci szukają wsparcia, którego w każdej chwili postaram się udzielić swoim podopiecznym. Pomogę im w sytuacjach kłopotliwych, ale będę także przy nich w chwilach radosnych.
Swój wolny czas, którego mam bardzo mało, poświęcam rodzinie. Wspólnie spacerujemy, jeździmy na wycieczki rowerowe, gramy w gry wymagające dużego skupienia i myślenia, a także jesteśmy częstymi gośćmi na stadionie Legii Warszawa, ponieważ fascynuje nas piłka nożna.
Karolina – Wychowawczyni w grupie Biedronki (żłobek)
Wykształcenie i kursy:
– opiekunka dziecięca,
– szkolenie „Wstęp do Sensoplastyki”,
– warsztaty „Montessori w żłobku”,
– szkolenie z metody „Porozumienie bez przemocy”.
– prowadzi też Grupy Zabawowe – dla Maluszków od 0 do 2 lat oraz dla Starszaczków od 2 do 4 lat.
CIOCIA KAROLINA O SOBIE:
Właściwie nie wyobrażałam sobie innej pracy dla siebie – to dla mnie pasja, codzienne wyzwania, ale też mnóstwo radości i wiele satysfakcji. Każdy dzień w pracy sprawia mi wielką radość.
A kiedy tylko mam wolne chwile staram się je spędzić z najbliższymi.
Karolina – wychowawczyni w grupie Tygryski (przedszkole)
Wykształcenie i kursy:
– Studia: wychowanie przedszkolne z edukacją wczesnoszkolną,
– kurs „Animator Zabaw dla Dzieci”,
– warsztaty Montessori z działu edukacyjnego „Życie Codzienne”,
– warsztaty Montessori z działu edukacyjnego „Matematyka”,
– warsztaty „Montessori w żłobku”,
– szkolenie z metody „Porozumienie bez przemocy”.
CIOCIA KAROLINA O SOBIE:
Dlaczego pracuję z dziećmi? Po prostu uwielbiam spędzać z nimi czas, sprawiać, że na ich buźkach gości szeroki uśmiech, bo „kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”!
Wolny czas maksymalnie poświęcam ludziom, których kocham. Lubię poznawać nowe miejsca na świecie, smaki, dlatego z utęsknieniem czekam na kolejne podróże w moim życiu.
Magda – logopeda
Wykształcenie i kursy:
Studia: logopedia i pragmatyka komunikacyjna oraz neurologopedia,
– dziecięcy masaż Shantala,
– Makaton poziom pierwszy,
– plastrowanie dynamiczne – Kinesiology Taping dla logopedów,
– niedokształcenia mowy o typie afazji,
– diagnoza i terapia neurologopedyczna funkcji oralnych,
– terapia ręki i zaburzenia motoryki małej,
– terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych,
– symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania oraz stymulacje mechanizmów lewopółkulowych,
– metody pracy z uczniem z autyzmem,
– wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard,
– SLI – specyficzne zaburzenia językowe,
– centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego,
– badania przesiewowe narządów zmysłów.
CIOCIA MAGDA O SOBIE:
Pracuję z dziećmi, ponieważ sprawia mi to satysfakcję. Widok radości na twarzy dziecka, gdy pokona swoją trudność, gdy osiągnie sukces jest bardzo budujący i zachęcający do dalszej pracy nad kształtowaniem pozytywnej komunikacji.
W wolnym czasie tworzę pomoce logopedyczne, plotę koszyczki, robię ozdoby świąteczne i latawce, udzielam się w pracach Stowarzyszenia „Quercus” oraz czytam książki.